Vrijdag 21 juni: afscheid van Neil

Neil gaat terug naar de ruimte …
Het ganse schooljaar mochten we mee op reis in de ruimte met Neil. Hij vond het ook leuk bij ons maar miste zijn familie. Helaas zijn raket is kapot. Vandaag hebben wij Neil uitgenodigd want wij hebben een verrassing voor hem!
Maar eerst had hij een verrassing voor ons! Alle kinderen, ook de kleuters, werden naar de turnzaal gevraagd. Alleen de kleuters van de 3de kleuterklas en de kinderen van het 6de leerjaar moesten even wachten. Zij mochten hand in hand binnen komen en werden begroet met een luid applaus. We wuivden hen uit! Zij maken immers op 1 september een grote stap, nl. de overstap naar het 1ste leerjaar en naar het middelbaar.
En dan was het tijd voor onze verrassing! De kleuters hadden immers allemaal samen een nieuwe raket voor Neil gebouwd! De kinderen van de lagere school gaven hun mooiste herinneringen aan het voorbije schooljaar en hun dromen voor de toekomst mee met Neil.
En zo vertrok Neil met zijn nieuwe raket naar zijn ruimte.
We zullen Neil missen maar vinden het vooral fijn dat hij het ganse schooljaar bij ons was.
Het gaat je goed, Neil!

Benieuwd naar het volledige verhaal van Neil? Lees het hier.