Inschrijven van uw kind

INSCHRIJVEN
Wij werken zonder capaciteitsbeperkingen.
U kunt voor de inschrijving van uw kind geboren in 2022 reeds vanaf 1 september 2023 langskomen.

Kinderen die vroeger geboren zijn, kunnen onmiddellijk inschrijven en indien zij reeds 3 jaar of ouder zijn, onmiddellijk starten.
Neem gerust contact op om een afspraak te maken of kom eens binnen. U bent altijd welkom!

OPENDEURDAGEN – BEZOEK AAN DE SCHOOL
Tijdens het schooljaar 2023-2024 zetten wij onze deuren op volgende momenten open:

• zaterdag 18 november van 15 tot 17 uur
  • zondag 3 maart van 9:30 tot 11:30 uur
  • zaterdag 25 mei van 15 tot 17 uur

Tijdens deze momenten krijgt u een persoonlijke rondleiding doorheen onze school. Leerkrachten zullen u vertellen hoe zij werken in hun klas en beantwoorden al uw vragen. Zo krijgt u een beeld van onze kleuterschool en van onze lagere school. Indien gewenst, kunt u aansluitend inschrijven.
U bent welkom in onze beide vestigingen.

Lukt het voor u niet om op een opendeurdag langs te komen, neem dan gerust contact op. We plannen het bezoek op een voor u passend moment.

U kunt ons conntacteren